Wednesday 20 July 2011

Aku kena ngorat ari nii....

Salam Wednesday...Pencemar bahasa aku ni..


Tadi aku gi site ngan Kak Tun n Kak Siti... Lepas gi satu site  &  sarapan pagi...On the way nak ke site kedua, kami ditahan polis... 

Cuak gak sebab kebetulan nampak polis baru kak siti nak pakai sit belt... Bila dah kena tahan tu ingat kan pasal apa lah.. nak tanya yg kami semua ni cikgu ke idak... Maka kami pun bagitaulah yang kami koje kat MBI... Nak gi site....

Yang x tahan tu.. aku duk belakang yang menguncikan mulut ditegurnya... Kenapa aku x bersuara katanya... Pastu duk puji aku cantik... macam belum kawin katanya... Kembang jap aku... Kembang hati ek.. bukan kembang lain... korang ni fikir bukan2 le tu.... Pastu dia lepaskan kami siap tahan keta lain utk bagi laluan kat kami sebab yang duk belakang tu memang cantik katanya... Aku le tu... eee gatal je rupenye...  getik melayannye....

Tapi dalam duk thn kami tu sempat gak dia citer pasal apa dia thn kami... katanya deme tgh cari geng2 cikgu sebab ada cikgu2 yg buat kaco sket ngan pihak polis... Idak le pulak kami nak bersoreh... Polis tu duk renung aku je... Aku malas nak pandang... Aku suruh kak tun cepat2 sket bagi alasan bio kami cepat blah... Akhirnya terlepas jugak kami...




Kesimpulan: Cantik ke aku ni?????..anak pun dah 3.... eemmm alahaiii...







2 comments:

  1. @Isteri Encek Bard

    tq2..ekekeke...peraan jap...biasa je sy ni..sempurna ngan ciptaanNya.. Alhamdulillah....

    ReplyDelete