Saturday 2 July 2011

Sukan 1 Malaysia

Salam 1 Malaysia...eceh semangat 1 malaysia lak ari ni..

Anak2 2 orang xde...ke sekolah deme ari ni... Atenye aku duk rumah dgn hati yang tenang & amat le meletihkan... Tapi lega sebab xde le deme nak tolong sekali... Aku mengemas, deme menyepah... Skang suasana aman sket...hehehe...


Anak2 aku ada sukan 1 mesia ari ni...ayahnye hanto pastu tinggalkan deme 2 beradik tu kat sekolah... X tau le apa lagi aktiviti yang ada... Kata si abang ada pertandingan mewarna lak... Entah pukul berapa le habisnye... 


Takpe le..janji keje aku beres sumernye sebelum deme balik... Bile deme balik kang, wajib aku warning deme... usah nak menyepah rumah... aku dah penat gile mengemas...Time cuti ni je la masa yang ada untuk aku nak mengemas rumah pun... maklum lah, aku ni kan wanita berkerjaya... 


Lagipon esok aku xde kat rumah...Udah nak ke Perlis.. Nganto adik daftar poli kat arau sana nun...jadi hari ni wajible mengemas apa yang patut...Supaya balik nanti idak le penat nengok rumah yang bersepah...


Okeh2..sambung buat koje rumah... Kang deme balik apa pun x jadi...



0 comments:

Post a Comment