Monday 11 July 2011

TAT Nasi ayam....x sedapnye bunyi..tapi itulah namanya...

Salam...

Dah bersawang blog aku... bukan aku sibuk or bahase org putih...bz...tapi dlm bahasa aku...aku malas nak menulis...macam xde mood je lately ni...

Utk segarkan balik blog aku ni.. aku nak tempek le gambo minggu2 yg lepas... walau dah basi.. aku nak jugak tempek gambo2 kat sini... Gambo ni aku ambik masa aku gi hanto adik aku gi daftar poli kat arau... Pasal daftar poli aku cerita kat entri lain..sebab gambo poli tu banyak gak...cumanya nak upload dari kamera beso tu, lum kesempatan... yang ada gambo ni sumer dari hp aku...tgk2 le yer...


Restoran yg jual nasi ayam jer...

Ni harganye...

Inilah nasi ayamnye...

Kiranya aku mempromote la restoran ni... Sebenonya aku menginap kat hotel berdekatan ngan restoran ni... kami sekeluarga makan kat sini... Aku pun ambik kesempatan ambik gambo menu disini...ye lah...dia jual nasi ayam je...menu lain xde....nasiblah waktu mkn ni dah masuk hampir waktu petang...kire lapo..bedal aje lah... Nasinye memang sedap... Kalau aku tgh kenyang pun, aku akan kata nasi dia sedap...ayam dia pun sedap, cuma sosnye kurang sikit pada tekak aku...walau waktu tu aku tgh lapo... Apapun memang menyelerakan...




1 comment:

  1. Salam.

    Sya kalu turun alor staq mesti nak cari tat nasi ayam ni. Memang sedap sbb ia nasi ayam style org melayu di mana ayamnya di goreng :-)

    ReplyDelete