Monday 18 July 2011

PTSS.... Apa tu???...

Salam...

Setelah agak lama x berblog... Kini mood datang balik...huhu...itupun sebab nak citer pasal aku gi PTSS ni... Apakah itu PTSS???...Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin ler... wat suspen je ek..huhu...

Citer ni dah basi...tapi nak gak citer pengalaman aku gi sana... xde yang menarik pun cuma nak tunjuk beberapa keping gambo... Nanti aku citer dulu baru leh tgk gambo yek...aje kedekut yer...sabo2...hehehe..

Aku gi sana sebenonye saje suka2...ade ke suke2... Dah tentu le gi belajo...Ops! bukan aku yang gi belajo tu.... Adik bongsu aku.... jangan salah sangka yek... Aku ni dah malas nak ngadap buku2... Kalau ngadap buku pun...novel je yg feberet... Kalau yg lain2 tu kerna terpaksa...eceh... Tujuan sebeno aku gi sana gi hanto adik aku daftar kat sana... Dia masuk PTSS tu course IT... (Multimedia)... Tujuan lain adalah makan angin... Makan angin je sebab angin banyak kat sana..huhu....

Sempat gak gi melepak kat ladang tebu..macam xde tempat lain yek..tapi korang leh ke melepak kat ladang tebu tu...setakat kat pokok tebu tepi rumah tu..aku pun selalu... ceh...belagak tul aku ek... bukan berlagak tapi berbangga... ok gitu..

Ni gambo2 aku nak tunjuk..korang mesti x sabo nak tgk kan...aku tau...eleh malu2 lak nak ngaku..mesti dlm hati dah ngutuk aku tu... sebab lambat buh gambo...membebel je...ni aku tunjuk...tgk2 le yer...


Masjid atau surau kat dalam PTSS tu... kalau dah beso..masjid le kut kan...



Bangunan apa ntah ni...Snap dari dewan



Ni kafeteria kat kelas deme kut...



Ni gambo bumbung...ni pun aku ambik gak..seni le kunun..Ceh!..



Ni kafeteria kat ngan asrama deme... Nak balik dah time ni...



Ni le ladang Tebu terbesor di M'sia...TERBESO yer...



Lepak kat menara di situ... Budak yg pakai tudung hitam tu ler yg nak belajo kat PTSS tu...



Pokok2 tebu yg masih renik...kecik le maksud renik tu..



Padang Beso... Cuci mate jer... 


Ini aje le gambo yang aku nak tunjuk... Banyak sebenonya tapi nanti korang boring lak...






0 comments:

Post a Comment