Wednesday 18 May 2011

Balik Kampung

          As`salam...

          Minggu balik kampung setelah sekian lama tak balik kampung...2 hari di rumah mertua & 2 hari lagi di rumah bonda tercinta...Xde apa yang menarik sangat..Sebabnya cik abang ku itu demam...Udah lama x demam, nampak teruk demamnya tapi degil nak koje... suruh amik mc pun x nak...takut jejas prestasi katenye...bila petang dah habis koje dah tak tahan sangat dia gi gak ke klinik..doktor nak bg mc pun x nak..punye la baguih..last2 kena marah ngan doktor...dah teruk camtu pun x nak mc lagi...Doktor bagi mc 2 hari semalam ngan ari ni...ntah ape kabo dia di rumah tu...katanya jap ok jap x...pening aku dengonye...kalo x ok gak kena gi spital, buat chekup...amik darah..skang ni macam2 penyakit ada..risau gak...

        Masa kat umah emak ku sempat gak meraikan besday adik pompuan ku yg #3... Mak buat kek coklat kegemaran kami...Aku pun mengambil kesempatan suruh mak wat puding kegemaran ku...hmm sedap gilee... Ni aku snap sket gambonye.. 

Kek Coklat Moist...Merangkap Besday Cake

Ini pizza yg hangit akibat terlupa tutup apinye., adik aku punya hal.

Puding Karamel... Sedap gile.

Orang yang dirai, Shida..23 dah umo nye..

Ngan adik bongsu..Nisa

Adik beradik ku

Mak sedara melayan anak sedare

Kek yg udah dipotong...Nyum2 sedap.
         Inilah sebahagian gambo2 yg aku snap...Semalam aku balik ke rumah, dalam keadaan hujan yang lebat, aku yg drive..Cik abang x lalu nak drive...Demam.. Kalo dia sihat xde maknenye aku nak drive..xde dia baginye... Sekian utk kali ni...

~ Lovearez ~


0 comments:

Post a Comment