Friday 6 May 2011

BuDak BaRu BelaJo

        Hari ni pertama kalinya aku cuba menambahkan archive di blogku. Sebelum tu aku gi round² dulu blog orang...Aku masih baru di arena blog ni. Bak kata orang..`budak baru belajo'...baru nak meniarap..apa pun tak reti lagi...1st sekali aku gi round ke blog 100 penulis..kat situ aku dapat gak informasi serba sedikit dunia penulisan blog ni..Makanya untuk permulaan ni, aku bercadang nak mengetengahkan hobi aku yang tak semua orang leh suka...iaitu `dunia novelku'..



       Ini sebahagian dari koleksi novel yg kini menjadi simpananku... Sekarang ni lah baru rajin nak menghimpun novel2...Kalau sebelum ni asyik pinjam jer...Maklum le..Pulus tak berape nak ada... Sekarang, asal dapat gaji dah tepikan dulu duit utk novel2 ni..kalau x dapat 2, 1 pun jadilah untuk koleksi... Aku rajin gak beli novel melalui online..mudah & cepat..ada diskaun lagi...hehehe..hmm pasni aku akan upload lagi koleksi novel2 ku yang lain..ni baru dari terbitan buku prima.. Tapi novel2 aku ni semuanya novel melayu yg ada orang kata novel jiwang... Lantak le orang nak kata apa, janji aku suka & aku x kaco orang.. Ok gitu?...


~ Lovearez ~



0 comments:

Post a Comment