Friday 20 May 2011

SeDiH + HaTi SaKiT

         Hati aku sakit gile... Sedih aku pun tgh menggile.. waktu aku menulis ni..aku memang dalam emosi ini... Kata orang bila menulis biarlah dalam emosi yg stabil..tapi..ini aku punya blog..aku punya sukalah nak menulis dalam emosi apa pun...Ada aku kisah????

       Aku sedih kawan2 buat aku camni...Menci menci menci... Sampainye hati deme buat aku camni... Alkisahnyer hp aku hilang ari ni...  Bukanlah hilang tapi aku letak merata di luar kesedaran aku...Dah aku x ingat nak wat camne...manusia bukan semua perfect, kadangkala datang juga sifat lupanya... camtulah yang terjadinya pada aku...Aku tersedar hp aku xde bila dah sampai tgh hari, waktu tu dah nak lunch...Barulah aku kelam kabut cari hp...Terasa nak putus nyawa aku mencari...Aku tanya kat kawan2 opis pun, deme sorang pun x tau...(bkn x tau tapi buat2 x tau)... Hati aku waktu tu udah pasti le sedih, tapi time rehat aku keluar gak gi mkn ngan kawan2 aku ni...Sampai le habis waktu lunch..aku tanya semua kawan opis sebab seingat aku, aku tak kuar kemana mana pagi tadi...aku duk opis je..dah pasti le hp aku hilang dlm opis je..aku suruh kawan2 buat missed call, tapi peliknya xde bunyi di mana2...Masa tu tuhan je tau hati aku camne..aku dah memang nak nangis...tinggal ayo mate tak menitik lagi jer... 

        Yang buat aku sakit hati bagai nak gile ni... Rupa2nya hp aku ni, kawan2 opis aku dah siap simpankan, tapi deme x kabo yang deme simpan...Aku bukan x nak berterima kasih dgn deme tapi bile deme buat aku camtu aku rasa tawo hati...hati aku yang sedih tadi bertuko jadi sakit...Paling menyakitkan bile kawan yang gi keluar mkn ngan aku sekali tu pun bersubahat sekali nak kenakan aku... Bila aku tanya dia boleh buat2 x tau sedangkan dia tau kat mana hp aku tu...Sape x rasa sakit hati kalo camtu...& paling menyakitkan bila pantang aku ni deme dah langgo...`Aku x kaco orang tapi orang dah kaco jiwe rage aku'... Akhirnya menitik gak le ayo mate aku... Rasa diperbodohkan... Kita bagai nak hilang nyawa tapi deme leh buat main2 benda camni...

        Sampai aku menulis ni, hati aku bagai disiat siat..rasa nak putus kawan ngan deme...Sampai hati deme buat aku camni sedangkan bukan selalu hp aku ilang...nak kate aku careless sangat, inilah kali pertama hp aku hilang kat opis...kalau deme hatinye elok, awal2 jumpa deme dah bg kat aku...sedih..benci dgn apa yg aku rasa sekarang...sampaikan aku nak bercakap ngan orang pun dah tak mampu...Asal cakap je aku nak nangis...gara2 sedih + sakit hati ni...Blah dulu ler..nak kesat hingus..sedih wooo..

~ Lovearez ~


2 comments:

  1. Assalamualaikum,
    SabaQ! sabaQ! bawak2 bertenang...pi makan aiskrim bagi sejuk ati skit.

    ReplyDelete
  2. w'salam
    Dah sejuk dah..Thanks..

    ReplyDelete