Wednesday 8 June 2011

BesdaY + Doa SeLaMaT

         Salam rabu...

      Malam semalam gi rumah opah...Mak kata nak wat doa selamat n sambut besday makcik2 aku... Pas maghrib aku sekeluarga berangkat le rumah opah...Ingatkan ramai yang dijemput, rupa-rupanya ahli keluarga je... 


      Inilah ahli keluarga terdekat yang sempat hadir & berkumpul... Tapi bila dah berkumpul..mengekek macam dunia kami yang punya... Yang best tu, leh citer pasal Hantu Kak Limah Balik Rumah lak tu... Riuh rendah satu rumah...



        Inilah Mak (yang pakai baju cekelat tu) & mak2 sedare aku yang menyambut besday pada bulan ni...Tarikh lahir diaorang semuanya dekat2 tapi tahun je lain..



        Pulut kuning ni menggantikan kek harijadi sebab takde sape sponsor nak belikan kek...hehehe..tgh2 bulan, pokai sumer... Tapi menu malam tadi...Perggghh sedap gile... Semuanya air tangan dari mereka semua... Seronok sangat malam tadi...



     Ni anak aku yang kecik..segak berbaju melayu..eceh... Yang kat sebelah dia tu, anak buah aku yang comel...Lincahnye dia, seminit pun x diam... Ambik gambar tu siap peace lagi tu... Pas snap je, sibuk nak tengok gambar dia... Namanya Aiman... Aiman x kisaahhh... hehehe...

      Lepas makan, aku & family balik rumah waktu jarum jam menunjukkan ke angka 11pm... Anak2 semua dah ngantuk...nasiblah cuti sekolah, x kisah sangat tido lewat... sampai rumah, apalagi...Zzzzzz la..tunggu apa lagi...hehehe...


~ Lovearez ~



2 comments:

  1. sedapnya pulut kuning....teringin lak..lagi2 kalau nenek sy buat...tp tu la...rasanya tkkn dpt rasa dah..nak bagun pun tak larat ni kan pulak nk melayan request dari cucu dia kan..? hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. hehehe...serupalah ngan nenek saya gak...skang ni dia turunkanlah pulak resepi kat anak2 dia pulak, pastu cucu2nya pulak...

    ReplyDelete