Monday 13 June 2011

Hari Isnin hari yang penuh urusan

           Salam Senin

        Kat Bank, Kat Spital, Kat Klinik, penuh orang berurusan termasuklah jugak aku...walau dah tau, hari isnin ni ramai orang berurusan, aku pun sibuk gak nak menyelah di tgh org2 ramai tu... 

         Aku berurusan di Bank tadi, ape lagi kalau hari isnin ni, penuh ngan orang..makanya terpaksalah menunggu ikut Q... Nasiblah x sampai 1 jam dah sampai turn aku...ada tu aku tengok sampai sempat lagi gi makan dulu baru datang balik.. Itupun turn nya tak jugak sampai2... 

        Satu masalahnya di bank tu, dah tau hari senin ni ramai yang berurusan, bukak le semua kaunter, ini tidak..dari 4 kaunter yang ada, hanya 2 je yang bukak...dah la kelam kabut jadinya...Pelanggan bertambah ramai tapi kaunter still gak begitu... Kalau hari lain tu tak kisah le sangat kalau nak bukak 2 kaunter tu aje... Pening aku ngan bank2 ni....

         Apa2 pun urusan aku dah selesai tadi...itupun aku sengaja cari time yang aku rasa sesuai aku nak berurusan... Alhamdulillah..masa aku datang tu, turn aku x lama...

~ Lovearez ~



0 comments:

Post a Comment