Wednesday 22 June 2011

Koje yang urgent tapi lepas tu senyap sunyi...

       Tadi aku gi bekpes ngan akak2 kat opis aku... Kak Siti & Kak Tun... Baru nak order, sekali bos kecik tepon Kak Siti...

       Dia sibuk nak kan plan satu projek tu... Plan tu dah lama dah siap... Masa Kak Siti x tukar tempat aku lagi... Plan tu akak yang lepas yang buat... Yang jadi kecohnye... Bos kecik tu siap tepon sumer orang sebab nak dapatkan plan tu... Dgn aku2 pun dapat panggilan tepon pasal hal tu... Tercekik sekejap nak bekpes... Padahal dia nak plan tu pukul 4 ptg ni... Haii sabo jer...

       Macam tajuk aku kat atas tu... Koje tu kalo nak, punyalah urgentnya... Macamlah projek tu nak buat esok gak... Padahal, projek tu dah 2 thn rasanya terperap... Ni kecoh balik, pasni sure lah senyap & sunyi balik... Aku pun x faham ngan bos2 ni.. Kalau nak sesuatu tu macam dah tak dan sangat... Padahal xde apa2 pun... Kita ni yang orang bawah terpaksalah pening kepala melayan kerenah bos2 nih... Nak kata apa?..Dia bos...

        Dalam duk kalut2 tu tadi sempat gak kami merewang gi kedai tudung... Kak Tun nak cari tudung untuk pakai kenduri minggu ni katanya.. Pas dapat je terus le kami balik... X sempat nak berpoye poye, gara2 bos kecik... Sampai je opis, dia xde pun...eemmm alahai...



Inilah kedai tudung yang sempat kami merewang tadi...








    

4 comments:

  1. tudung sekodi....hehehe...oh merewang ye

    ReplyDelete
  2. Kedai tu yang tudung sekodi.. Kami cuci mate jer...

    ReplyDelete
  3. harap bos kecik x baca la entry nih...kang terus jadik besar dia...muahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha...bio kan le die baca..apa salahnye..sekurang kurangnye dia tau apa yang dihadapi oleh anak buahnye...kalau dia nak marah kami merewang..dia pun lebih kurang jer...

    ReplyDelete