Monday 27 June 2011

Xtvt Weekend..

 Salam Isnin...

      Biasa kita dengar pasal Monday Blues... Aku pun terasa begitu juga.. Agak malas di hari isnin ini, tetapi keje2 aku utk meeting sok dah siap.. Sengaja siapkan cepat supaya aku leh bersenang lenang pasni...hehehe..

       Aku nak cerita pasal aktiviti pada hari minggu yang lalu... Biasalah, dah tentu cerita aku & family aku...Hari sabtu aku x sempat nak berblog... Aku leh pandang je... Semalam lak, cadang2 nak gak menulis tapi aku x leh nak upload gambo... Maka, aku tunggu gak ari ni baru nak berblog... Sebab aku nak upload gambo ni>>>>>>>> 




Anak buah aku tgh tido.... Gambar ni di ambil masa kenduri rumah adik ipar aku... Hari juamaat malam kendurinya... Kenduri masuk rumah baru... 


Menu kenduri malam tu... Nasi ayam >>>>>>>>>>>






Gambo ni pulak di ambil pada hari Sabtu.... Aku n husband >>>>>>>>>>>>>>





Makan2 kat Pizza Hut....Tengok Gambo ni >>>>>>>>






Ni pulak gambo mak, adik & anak2 aku >>>>>>>>>



Gambo ni di ambil selepas shopping kat Tesco Ipoh... Troli tu dah kosong, barang2 semua dah masuk dalam keta... Gi dua keta...Dua2 keta penuh ngan barang2... Shopping barang adik aku tu... sebab dia nak masuk poli minggu depan....

Inilah sebahagian aktiviti aku weekend ari tu...






2 comments:

  1. comel la anak nakan sis... geram tgk..

    ReplyDelete
  2. @☀ Izzaty Hedry☀


    Thanks Zaty... Ni lah baru sorang anak buah akak... Bulan depan insyaallah sorang lagi bakal menyusul...

    ReplyDelete