Thursday 30 June 2011

Cemburu ker????

Salam Khamis

Tgk tajuk entry aku tu...Cemburu lak pepagi ni yek... Sifat cemburu ini adalah naluri manusia yang sememangnya amat sukar dibendung. Ramai yang beranggapan bahawa orang perempuan kuat cemburu. Sebenarnya dalam soal ini, samada lelaki atau wanita, sifat cemburu ini ada pada setiap manusia. Cuma kita perlu bijak dalam mengawal perasaan cemburu tu. 

Alkisahnye, semalam husband aku leh tunjuk gambo dlm henpon dia...Nak tau gambo apa???? Kalau dah cemburu tajuknya, dah tentu gambo dia ngan sorang pompuan le kan.... Aku tgk je gambo tu, pastu camnilah dialog aku ngan husband aku tu....


Pn. Leen: Sape tu?


En. Husband: Budak praktikal dari UNITEN


Pn. Leen: Oooo, gedik je rupe dalam gambo tu...


En. Husband: Sape?


Pn. Leen: Dua2 ler.... U jgn ngengade yer nak ambik gambo camni, kalau i amik gambo camni u rasa apa?


En. Husband: Alaa, budak2 lagi tu, i main2 je...budak2 opis yg ambik gambo ni...


Pn. Leen: Hmmm ye la tuu...


En. Husband: Jeles ke?


Pn. Leen: Sendiri mau fikir la...


Haaa ambik kau....Cemburu kah aku?..hahaha.. Aku x kisah sebenarnya...Percaya kat dia.. Tapi kalau dia cuba ambik kesempatan atau nak bagi hint..aku bersedia jer... Taulah aku nak wat apa...Tetttt...hehehe..

Cemburu Kan Tandanya Sayang...Sayang Ke?..Pasti Saaayang....


0 comments:

Post a Comment