Tuesday 14 June 2011

Hari Selasa yang agak BZ

      Salam..

           Baru sempat nak melakar di sini..ops!..menulis...bahawasanye..aku sngt bz ari ni...nasib makan aku sempat... ni semua gara2 nak meeting OSC... hampir 20 file tu masuk meeting...Esok nak meeting..hari ni aku kena settle kan sumer...Dah le aku mengadap sorang2 file nih....camne???... Letih letih...

          Yang buat aku tambah letih... En. syg aku terasa hati lak ngan aku...dia leh takde mood... dia kata aku sibuk sampai nak borak pun tak sempat....nak jumpa dia lagilah tak sempat...walhalnye dia tak tau keadaan aku camne.... Rasa nak pitam menyiapkan 20 file ni sorang2....esok dah nak meeting... haiiii... camner????...Letih letih....

          Kesimpulannya...hari ni hari letih aku...ngan letih tubuh badan...sekali lak ngan otak letih...mental emosi semuanya rasa tak berdaya dah....Haiii....malangnye nasib ko wahai azlin.... Balik rumah bawak2 berehat...Nak baliklah...waaaaa...letihhhhh...

~ Lovearez ~



0 comments:

Post a Comment