Wednesday 15 June 2011

Selesai sudah...


         Lega...keje aku untuk hari ni da settle sudaa...Hilang letih tengok hasil keje dah selesai...







Ini bilangan file yang masuk meeting...ada lagi tu..malas nak tunjuk...





Inilah keje yang aku ngadap setiap kali nak meeting...ada lagi tu...ngan gambo lagi...malas nak tunjuk...malu tapi memang tergedik-gedik nak tunjuk... X yah la aku tunjuk ek..lain kali lak...ekekek...




Ni pe hal lak gambo novel lak kuar???....Aku nak tunjuk novel yang aku dah beli tapi belum sempat nak baca... selain sibuk, mood nak membaca pun agak kureng skang ni...


Pasni nak mengadap 5s balik, gara2 ada lawatan dari JKR & JPBnD.... Maklum le opis aku dah berjaya dapat sijil 5s...makanya jabatan lain lak le nak wat lawatan kat tempat aku...Mentor le kononnye... hehehe... ingat dah habis koje...tapi nasib baik nak tambah apa2 yang patut jer...



Trademark aku yang baru...Cun tak...Kalau x cun pun, aku kata cun jugak...



2 comments:

  1. oh..seronoknya dia dah boleh relax..sy lak di timpa dgn kerja dan kerja.... ;)

    hmm...lama x baca novel..beli pun tidak...hhuhu...

    bukan apa..baru selak satu muka..mata mula berat..huhu... ;)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...dah leh rehat dah...semalam dah pulun habis keje...terpaksa...Awak cepat2 le siapkan koje yer...leh rilex2 cam saya...hehehe

    Novel tu dah hobi..Memang minat sangat membaca novel...Saya wat koleksi novel2 tu...

    Minat orang semua tak sama kan...kebanyakannye camtulah..baru selak satu muka, dah rasa nak tetido...

    ReplyDelete