Friday 3 June 2011

Rasa keciwa

     Aku sedih gile...Gile pun x sedih macam aku...ade ke ayat camtu?...x kire..aku nak guna gak ayat tu....Sedih bila diri kita bukan seperti yang kita sangka...

   Lebih kecewa bila org yang kita sangka sgt syg kat kita... yang di mulutnya sentiasa mengatakan kita yang utama dalam hidupnya... kita teratas di hatinya... rupa-rupanya x begitu...bak org kata...bukan aku kata...cakap tak serupa bikin...lembut gigi dari lidah... benci lak aku ngan org kata tu... 

   Aku jenis berpegang pada kata-kata dan janji... Itu yang di kata, itulah yang aku pegang sampai bila2...kalau boleh bawak mati, aku bawak jugaklah... yang jadinya kat aku... macam aku kata kat atas tu, dia kata aku utama dlm hidup dia...tapi rupa-rupanya tak...ada yang lebih utama... walau pernah aku tegaskan, utamakan yg lain, biarlah aku yang terakhir..konon baiklah aku ni... tapi dia berkeras mengatakan aku yang utama... aku pegang kata2 dia... tapi hari ni..ternyata aku bukan seperti yang dia kata...perasaan aku pun dia x ambil peduli..yelahkan... aku ni sape yang nak dia utamakan... berapa banyak kata ntah... lantaklah...aku punya suka nak kata apa...

     Sambil aku tulis ni, hati aku memang tgh emo... Dah banyak air mata aku jatuh...bodoh betul aku ni... kenapalah aku masih lagi tak sedar diri?... Leen.. Leen... wake-up2...bangunlah dari tido yang lena tu...bawak2 sedo diri... Terima hakikat ko bukan yang UTAMA pada dia... banyak benda lain lagi yang utama pada dia... ko ni buat penghibur lara dia je... Bangunlah Leen oiiii.....yelah2..aku nak bangun le ni...sape pulak suruh aku bangun nih...ish!..dah le sedih...lagi bengong aku melayan perasaan camni....dah le... nak balik rumah...

~ Lovearez ~


0 comments:

Post a Comment